محاسبه ظرفیت بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بالمیل بستگی به چندین عامل دارد، از جمله ابعاد و سایز بالمیل، سرعت چرخش، نسبت مواد به گلوله‌ها و خصوصیات موادی که قرار است آسیاب شوند. در ادامه، یک روش ساده برای تخمین ظرفیت بالمیل را بررسی خواهیم کرد:


تعیین حجم مفید سیلندر بالمیل:

در ابتدا، باید حجم داخلی سیلندر بالمیل را محاسبه کنید. این عملیات به تعیین ابعاد دقیق سیلندر نیاز دارد، از جمله قطر و طول آن.
حجم مفید سیلندر بالمیل معمولاً با استفاده از فرمول حجم استوانه (V = πr²h) محاسبه می‌شود. در اینجا، r نصف قطر سیلندر و h طول سیلندر است.
محاسبه حجم آسیاب کردن:

حجم آسیاب کردن به میزان موادی که در یک بار آسیاب کردن قابل پر کردن در سیلندر هستند اشاره دارد.
معمولاً بر اساس نسبت حجم مواد به حجم سیلندر، حجم آسیاب کردن تخمین زده می‌شود. این نسبت معمولاً به صورت درصدی (به عنوان مثال 30٪ تا 50٪) تعیین می‌شود.
تخمین ظرفیت بالمیل:

بر اساس حجم آسیاب کردن و مقدار مواد مورد نیاز برای هر بار آسیاب کردن، می‌توانید ظرفیت بالمیل را تخمین بزنید.
به طور ساده، ظرفیت بالمیل معمولاً به صورت وزن مواد (به عنوان مثال کیلوگرم) در هر واحد زمان (به عنوان مثال ساعت یا دقیقه) تعیین می‌شود

محاسبه ظرفیت بالمیل: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع بالمیل صنعتی- اسیاب بالمیر- نحوه کار بالمیل- قطعات بالمیل- سگ میل چیست- بالمیل چیست- گلوله بالمیل- پرمیل چیستخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بالمیل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

محاسبه ظرفیت بالمیل- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بالمیل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بالمیل صنعتی- اسیاب بالمیر- نحوه کار بالمیل- قطعات بالمیل- سگ میل چیست- بالمیل چیست- گلوله بالمیل- پرمیل چیستبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بالمیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

بالمیل طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بالمیل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

محاسبه ظرفیت بالمیل | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل چیست ؟

دستگاه بالمیل یکی از مهمترین دستگاه ها در صنعت تولید و فرآوری پودر های میکرونیزه فلزی و غیر فلزی محسوب میشود. اگر چه فراوری پودرهای میکرونیزه در دو گروه کلی فلزی و غیر فلزی میباشد، با این حال دستگاه بالمیل یکی از مهمترین ماشین آلات در خط بوده و مناسب برای هر دو گروه میباشد.

در گروه تولید و فراوری پودرهای میکرونیزه، میتوان به محصولاتی از جمله باریت، بنتونیت، اخرا، کلوئن، انواع پیگمنت، تالک، کربنات کلسیم، دی اکسید تیتانیوم و امثال آن اشاره نمود. محاسبه ظرفیت بالمیل- چنانچه میدانیم، تمامی این محصولات بصورت سنگ معدنی از معادن فعال موجود بر سطح زمین استخراج میگردند. خوشبختانه ما در کشوری زندگی میکنیم که نه تنها به لحاظ داشتن معادن فلزی و غیر فلزی از غنی ترین کشورهای دنیا به حساب می آید، بلکه از پهناور ترین کشورهای جهان میباشد. ایران در رتبه هجدهم پهناور ترین کشورهای چهان به حساب می آید و این در نوع خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید جالب باشد بدانیم که ده کشور رتبه اول در این میان، از رتبه اول تا دهم به ترتیب، روسیه، کانادا، ایالات متحده امریکا، چین، برزیل، استرالیا، هند، آرژانتین، قزاقستان و الجزایر میباشند.

در صنعت تولید و فرآوری پودرهای میکرونیزه بعد از شناسایی و اکتشاف معدن مربوطه، گام بعدی استخراج سنگهای معدنی از معدن است که در این پروسه از انجام کار، به دو طریق معمول میتوان مبادرت به استخراج نمود یکی به طریق انفجار، و دیگری از طریق دستگاهها و ماشین آلات حفاری ویژه معادن میباشد.در ادامه بعد از استخراج، سنگ معدن مربوطه به ابعاد مورد نظر در حدود سی الی پنجاه سانتیمتر خرد شده و عموما توسط کامیون به کارخانجات مربوطه حمل میگردد. عموما کارخانجات تولید پودرهای میکرونیزه به لحاظ پروسه تولید و چیدمان خط مشابه بوده اما به لحاظ ظرفیت و تنوع تولید متفاوت از یکدیگر میباشند.

چیدمان خط به لحاظ ماشین آلات و دستگاههای مورد نظر در این کارخانجات به شرح زیر میباشد:

خردایش اولیه : شامل محل دپوی مواد، هاپر، فیدر تغذیه زیر هاپر، سنگ شکن اولیه و یا همان دستگاه فکی، نوار نقاله، آسیاب چکشی، الواتور و سیلوی مواد خام جهت تغذیه بال میل است.

خردایش ثانویه : شامل تجهیزاتی از قبیل مارپیچ خوراک دهنده، آسیاب بالمیل، الواتور، سیلو تغذیه بار الواتور و مارپیچ تغذیه بار است .

جدایش : شامل سپراتور، سیکلون، فیلتر، فن و مارپیچ است.

 ذخیره سازی و بسته بندی : شامل سیلوی یک طرفه ذخیره محصول زیر سیکلون و فیلتر، دستگاه پکینگ بار سیکلون و فیلتر میباشد.

 همچنین باید اشاره نمود که در تجهیز کارخانجات تولید پودرهای میکرونیزه تجهیزات تکمیلی از قبیل : فونداسیون و آرماتور بندی، ساخت و نصب تاسیسات و هوای فشرده، سازه و اسکلت فلزی، تابلوهای برق و کابل کشی و راه اندازی الکتریکال مجموعه و بکارگیری اینورتورهای مورد نظر از اهم کار بوده و بدیهی است که در لیست ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز در فرایند مستقیم تولید در نظر گرفته نمیشوند و اگرچه تجهیز و راه اندازی این کارخانجات بدون بکار گیری تجهیزات تکمیلی کاملا غیر ممکن است.

محاسبه ظرفیت بالمیل- با توجه به موضوع اقتصادی بودن تولید و بازار مورد نیاز انواع محصولات پودرهای میکرونیزه بدیهی است که یک حداقل ظرفیت تولیدی در نظر گرفته شود تا تمامی هزینه های تولید را توجیه نموده و از حداقل سود مورد نظر نیز بهره مند شد. بنابراین با توجه به تجارب حاصله از این نوع صنعت، حداقل میزان تناژ تولید در حال حاضر، صد تن در روز میباشد. و اگر چه اغلب تولید کنندگان پودرهای میکرونیزه محصولات تولیدی خود را صادر میکنند، از اینرو خوشبختانه ناگزیر از افزایش حجم و تنوع محصولات میباشند. در نتیجه با نیم نگاهی به موضوع صادرات و افزایش حجم و تنوع تولید، بسیار حائز اهمیت است که از همان ابتدای طراحی و تجهیز کارخانه، حداقل میزان حجم تولید را بر مبنای سیصد تن در روز در نظر داشت تا از همان ابتدا در کاهش هزینه های طراحی و توسعه کارخانه با دقت عمل نموده و پس از گذشت زمانی نه چندان دور، مبادرت به توسعه آن نمود و از انواع محصولات در تناژهای بالاتر بهره جست. تا از اینرو بتوان به اقتصادی بودن آن اطمینان خاطر یافت.

محاسبه ظرفیت بالمیل- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – محاسبه ظرفیت بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات انواع بالمیل صنعتی- اسیاب بالمیر- نحوه کار بالمیل- قطعات بالمیل- سگ میل چیست- بالمیل چیست- گلوله بالمیل- پرمیل چیست پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – محاسبه ظرفیت بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.